وضعیت کار در کیش

وضعیت کار در کیش

وضعیت کار در کیش یکی از مسائل مهمی است که قبل از مهاجرت به این شهر باید از آن باخبر باشید. زندگی در جزیره زیبای کیش به علت‌های متفاوتی مانند آرامش، امنیت و زیبایی‌های جزیره کیش آرزوی بسیاری از افراد مختلف است. این جزیره یکی از معدود نقاط ایران است که بیکاری در آن دارای معنا نیست. همین‌طور با استفاده از ایده‌های خلاقانه و نو می‌توان در بیشتر کسب‌وکارها در این جزیره به درآمد بسیار بالا رسید.

ممکن است الان بخواهید با تور به کیش سفر کنید یا حتی شاید یک‌قدم جلوتر گذاشته باشید و بلیت هواپیما کیش نیز تهیه کرده باشید تا با سفر به کیش، وضعیت کار در کیش و شرایط اقتصادی این جزیره را به طور کامل بررسی کنید، بنابراین حتماً خواندن این مقاله برای شما بسیار اثرگذار و مفید خواهد بود پس همراه ما باشید. شما می توانید به این مقاله سرمایه گذاری ملک در کیش نیز مراجعه کنید.

شرایط مهاجرت برای بررسی وضعیت کار در کیش

وضعیت کار در کیش و مهاجرت به این جزیره می‌تواند برای بسیاری از اشخاص، مخصوصاً افرادی که در مناطق گرمسیری و دارای آب‌وهوای گرم زندگی کرده‌اند و آب‌وهوای این جزیره برایشان طاقت‌فرسا نیست بسیار جذاب باشد. جزیره زیبای کیش نه‌تنها سمبلی از زیبایی است، بلکه سرعت رشد و توسعه آن نیز بسیار زیاد است. علت‌های متفاوتی بر روی رشد و توسعه جزیره کیش تأثیر داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موقعیت جغرافیایی این جزیره و قرارگرفتن در بخش مرزی کشور نام برد.

از علل دیگر برای رشد پرسرعت جزیره کیش می‌توان قرار داشتن در منطقه آزاد تجاری و جذابیت‌ها و زیبایی‌های کاملاً طبیعی که در کیش موجود است و موجب جذب توریست‌ها می‌شود را نام برد. دانستن علل رشد کیش برای فهم وضعیت کار در کیش برای مهاجرت بسیار مهم است.

شرایطی که گفته شد باعث شده تا در جزیره کیش مشاغل متفاوت و زیادی فرصت رشد و پیدایش را داشته باشند. به همین خاطر این جزیره به یکی از قسمت‌های درآمدزای ایران در بخش خدمات توریستی و تجارتی مبدل شده است. به همین علت کارکردن و بررسی وضعیت کار در کیش برای بسیاری از افراد بسیار حائز اهمیت است. خیلی از اشخاص از سراسر کشور برای کارکردن در این جزیره زیبا به آن مهاجرت می‌کنند. سرمایه‌گذاری‌ در جزیره زیبای کیش و دستیابی به شغل جدید در آنجا از یکی از انواع شغل برای افراد مهاجر در کیش است. خرید خانه کیش نیز گزینه مناسبی است.

میزان درآمد در جزیره و وضعیت کار در کیش

حقوق دریافتی افراد برای انواع کارهای خدماتی و پرسنلی در این جزیره نسبت به بقیه شهرهای ایران بسیار بالاتر است و همین مسئله می‌تواند دلیل محکمی باشد برای انتخاب این جزیره به‌عنوان مقصدی برای کار و زندگی. توجه داشته باشید که برای بررسی درآمدها و وضعیت کار در کیش حتماً با بومیان این جزیره سخن بگویید و از آن‌ها بخواهید تا اطلاعات موردنظرتان را در اختیارتان بگذارند.

هتل‌داری و رزرو تور و هتل، خدمات تفریحی و گردشگری در این جزیره از مهم‌ترین راه‌های کسب درآمد است؛ اگر شما قصد راه‌اندازی هتل یا سرمایه‌گذاری در این بخش را دارید باید توجه کنید که ایده‌هایی خلاقانه و نو باعث رشد شما و کسب درآمد بیشتر برای شما خواهد شد.

کار در کیش

جمعیت جزیره کیش حدوداً 40 هزار نفر است. نکته جالب‌توجه این است که 95 درصد از این اشخاص مهاجران از بقیه استان‌های کشور هستند. فقط 5 درصد از افراد ساکن در کیش را بومیان قدیمی جزیره تشکیل می‌دهند.

همین‌طور بنا بر شاخص‌های آماری، درصد باسوادی در جزیره کیش بیشتر از 92 درصد و میزان اشتغال بالای 98 درصد است که نشان‌دهنده وضعیت بسیار خوب این دو نرخ در این منطقه و شهر است. باتوجه‌به وضعیت مطلوب که از هر لحاظ بر وضعیت کار در کیش حاکم است، میزان بیکاری در جزیره کیش بسیار پایین و نزدیک به یک درصد است. از طرف دیگر تقریباً 66 در صد از مشاغلی که در کیش وجود دارند کسب‌وکارهایی در بخش خصوصی هستند.

در چندین سال اخیر جذب میلیون‌ها توریست در این جزیره نه‌تنها موجب شده که افراد بومی این جزیره به طور کامل شغل مناسب خود را داشته باشند، بلکه فرصت کار برای تعداد زیادی از مردم در تمام استان‌های کشور برای کار یا سرمایه‌گذاری ایجاد شده است. شما می توانید سرمایه گذاری ملک کیش را نیز امتحان کنید.

مشاغل پردرآمد در جزیره کیش

جزیره کیش در یکی از مهم‌ترین مناطق آزاد تجاری ایران قرار دارد. در این منطقه البسه و پوشاک، لوازم بهداشتی و بعضی از دیگر محصولات با قیمت بسیار مناسبی وارد می‌شوند. واردات کالا به این جزیره شامل هیچ‌گونه مالیانی نخواهد شد.

مراکز خرید و پاساژهای بسیار زیبایی در کیش ساخته شده‌اند و می‌توان گفت تجارت از مسیر فروش لوازم و کالاها خصوصاً فروش البسه و پوشاک یک حرفه بسیار پردرآمد در جزیره کیش است. بسیاری از اشخاص برای تهیه کالاها به‌صورت عمده به کیش مسافرت می‌کنند و از این طریق به امرارمعاش در شهرهای دیگر می‌پردازند.

بخش قابل‌توجهی از رشد و توسعه جزیره و وضعیت کار در کیش مدیون صنعت گردشگری و توریسم در این جزیره است. کیش به‌عنوان یک جزیره ساحلی است و دورتادور آن را خلیج همیشه فارس دربرگرفته است. این جزیره یکی از زیباترین مناطق ایران از لحاظ تجاری و گردشگری می باشد. به طور سالانه میلیون‌ها گردشگر و مسافر ایرانی و خارجی به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. هر کار و شغل یا خدماتی که در راستای خدمت‌رسانی به مسافرین باشد قطعاً در کیش درآمد بسیاری خواهد داشت. از طرفی خرید آپارتمان در کیش نیز میتواند سرمایه گذاری خوبی باشد.

برخی مشاغل پردرآمد در کیش

  • یکی از کسب‌وکارهای دارای درآمد بالا در کیش شغل هتل‌داری است. تعداد زیادی از سرمایه‌داران در قسمت هتل‌داری کیش سرمایه‌گذاری‌های کلان کرده‌اند و به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کرده‌اند.
  • اداره کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های در جزیره کیش نیز یکی دیگر از منابع به‌دست‌آوردن درآمدهای بسیار زیاد در جزیره کیش هستند. رستوران‌های بسیار شگفت‌انگیز دارای امکانات بسیار مجلل در کیش وجود دارند. بااین‌حال بازهم شما توانایی اینکه با خیال راحت به سرمایه‌گذاری در قسمت راه‌اندازی رستوران جدید در کیش فکر کنید را دارید.

سخن آخر وضعیت کار در کیش

به شکل کلی هر تخصص و استعدادی را که داشته باشید به‌طورقطع در جزیره کیش به کار می‌آید و در کار خود موفق خواهید شد. اما باید در نظر داشته باشید که اگر کارتان شغلی به جز خدمات گردشگری یا تجارت باشد، در اصل شما برای حدود 40 هزار نفر باید ارائه خدمات داشته باشید. نباید تنوع مشتریان شما زیاد بشود. قبل از هر کاری درمورد وضعیت کار در کیش تحقیق کنید.

در ادامه شما می توانید جاهای دیدنی کیش را نیز بخوانید.