بهترین مراکز خرید در کیش

بهترین مراکز خرید در کیش

جزیره کیش از زیباترین مناطق توریستی سرتاسر دنیا محسوب شده و همه‌ساله گردشگران زیادی از اقصی‌نقاط کشور و جهان به این جزیره زیبا سفر می‌کنند. خریدکردن جز لاینفک سفر محسوب می‌شود و مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری در مرکز توجه قرار دارند. کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد سفر به جزیره را دارید، باید لیستی از بهترین مراکز خرید در کیش تهیه کنید تا بدون ایجاد مشکلی بتوانید از تک‌تک آن‌ها بازدید کرده و کالای موردنیاز خود را خریداری کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا برخی از بهترین مراکز خرید در کیش را به شما معرفی کنیم.

بازار پردیس ۲ یکی از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید در کیش / فروش آپارتمان در کیش

مرکز خرید پردیس ۲ فاصله بسیار کمی با شعبه ۱ این مجتمع دارد و در میدان پردیس و در نوار ساحلی شرقی کیش قرار دارد. این منطقه و این مجتمع از لحاظ سبک معماری و مصالح به‌کارگرفته‌شده در نما بسیار چشم‌نواز است. لازم به ذکر است مجتمع پردیس ۲ که یکی از بهترین مراکز خرید در کیش محسوب می‌شود، از چهارطبقه بسیار بزرگ تشکیل می شود و تمام طبقات آن پر از گل و گیاهان رنگی و زینتی است. در این مرکز نمایندگی معتبرترین برنده‌های داخلی و خارجی کفش، لباس، کیف، انواع لوازم‌خانگی، عطر و لوازم وجود دارد و به همین جهت از گران‌ترین مرکز خریدهای کیش نیز محسوب می‌شود.

مرکز خرید دامون کیش از لوکس‌ترین مراکز تجاری در کیش

مرکز خرید دامون یکی از بهترین مراکز خرید در کیش در خیابان وصال قرار دارد و از لوکس‌ترین مراکز خرید این جزیره به حساب می آید. لازم به ذکر است ازآنجایی‌که تمامی کالاهای این مرکز خرید لوکس هستند، خرید از این مجموعه بودجه زیادی می‌طلبد و محصولات این مجتمع چندان ارزان نیست. در مرکز خرید دامون کیش رستوران و فودکورت، نمایندگی انواع لازم دیجیتالی، پیست اسکیت روی یخ، نمایندگی پوشاک برای تمامی سنین، طلا و زیورآلات، کیف و کفش‌، انواع محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی و فروشگاه‌های مواد غذایی و هایپرمارکت یافت می‌شود.

مرکز خرید زیتون کیش از جذاب‌ترین مراکز خرید در کیش

بازار زیتون کیش یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در کیش محسوب می‌شود و در بلوار ساحل این جزیره قرار دارد. این مجتمع از ۲ طبقه مجزا تشکیل می شود که هرکدام از این طبقات دارای بوتیک‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌های مختلف است. این مجتمع فاصله نزدیکی به مراکز خرید مهم دیگر کیش مثل مرکز خرید پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری کیش و مجتمع پانیذ کیش دارد.

این موضوع باعث می شود بسیاری از گردشگران و توریستانی که علاقه به خرید دارند و ترجیح می‌دهند ساعاتی از سفر خود را به شکل متوالی به خرید اختصاص دهند، این مرکز خرید را انتخاب می کنند تا بتوانند از دیگر مجتمع‌ها هم بازدید کنند. علاوه بر این، مجتمع زیتون در نزدیکی اسکله تفریحی کیش و مرکز جزیره قرار دارد که دسترسی را برای مسافران آسان‌تر هم می‌کند. همچنین در نزدیکی این مجتمع تجاری مجتمع‌های اقامتی و هتل‌های مجهزی مانند هتل پارسیان کیش قرار دارد.

امکانات مجتمع خرید زیتون / خرید اقساطی آپارتمان در کیش

  • دارای بهترین مراکز خرید انواع اسباب‌بازی
  • دارای بهترین نمایندگی‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه
  • قرارگرفتن لوکس‌ترین و بهترین مراکز عطر و ادکلن در این مجتمع
  • داشتن بزرگ‌ترین برندهای لوازم آرایشی بهداشتی در مجتمع زیتون
  • قرارگرفتن معتبرترین برندهای لوازم‌خانگی و آشپزخانه در این مرکز خرید

بازار مریم تنها مرکز خرید روباز کیش

پاساژ مریم یکی از بهترین مراکز خرید در کیش محسوب می‌شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این مجموعه تنها مجتمع خرید روباز جزیره کیش است که در بلوار دریا واقع شده است. سال ساخت این مجتمع به ۱۳۶۹ بازمی‌گردد و مساحت آن چیزی بالغ بر ۶ هزار مترمربع است. مجتمع تجاری مریم در منطقه‌ای از کیش واقع شده که ازهرجهت دسترسی آسانی دارند و گردشگران می‌توانند پس از دقایق کوتاهی پیاده‌روی به آنجا برسند. در این مجتمع کالاهایی باکیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب یافت می‌شود. همچنین نمایندگی برندهای خارجی با تنوع بالا در این مرکز خرید قرار دارد.

 مرکز خرید رویال مال کیش از بهترین مراکز خرید در کیش از نظر نمایندگی برندهای خارجی / خرید ملک کیش

اگر شما به جزیره کیش سفره کرده‌اید و تمایل دارید از معتبر‌ترین برندهای خارجی خرید خود را انجام دهید، حتماً باید بازدید از رویال مال کیش را در برنامه خود قرار دهید. این مجموعه از تازه‌سازترین مراکز خرید در جزیره کیش محسوب می‌شود و بهترین برندهای خارجی در این مجتمع نمایندگی دارند. پس اگر اهل خرید و استفاده از برند‌های معروف جهانی هستید، این مرکز بزرگ و جذاب را از دست ندهید. رویال مال دارای ۵ طبقه است که در آن‌ها ۱۳۱ غرفه تجاری وجود دارد. علاوه بر این مجتمع رویال مال خدمات رفاهی و تفریحی متنوعی مثل رستوران روباز در پشت‌بام دارد.

مرکز خرید مروارید از با‌کیفیت‌ترین، ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید در کیش

اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز خرید در کیش باکیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب می‌گردید باید سری به بازار مروارید کیش بزنید. در این مجتمع کالاها و اجناس مختلفی به فروش می‌رسد که علاوه بر داشتن قیمت مناسب و ارزان کیفیت بالایی هم دارند. این مرکز خرید که در بلوار مروارید قرار دارد همیشه مشتریان و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع نشان می‌دهد که کیفیت این مجموعه موردتوجه مسافران است. شاید برایتان جالب باشد متوجه شوید که معماری مرکز خرید مروارید کیش در حقیقت از معماری دوره هخامنشی الهام گرفته و این برای مسافران بسیار جالب است.

در این مرکز خرید ایوان‌هایی با نام پرسپولیس، آپادانا، بیستون، آریا، پاسارگاد و تیسفون وجود دارد. مرکز خرید مروارید با قدمتی حدوداً ۳۰ سالی از قدیمی‌ترین، اصیل‌ترین و بهترین مراکز خرید در کیش به شمار می‌آید.

امکانات مرکز خرید مروارید کیش / پیش فروش کیش

  • نمایندگی‌های متنوع کیف و کفش
  • بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی
  • مراکز خرید لوازم‌خانگی و لوازم آشپزخانه
  • برندهای متنوع و مختلف پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه
  • سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی معتبر

سخن پایانی

در این مطلب به طور مختصر با بهترین مراکز خرید در کیش آشنا شدید. این مراکز خرید دسترسی بسیار آسانی دارند و می‌توانند نیازهای شما در هر زمینه‌ای را رفع کنند. امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم.

در ادامه مطلب بهترین محله‌ های کیش برای زندگی را نیز مطالعه کنید.