بازارهای ارزان در کیش

مقدمه بازارهای ارزان در کیش

جزیره کیش از زیباترین جزایر ایران بوده که علاوه بر جاذبه‌های گردشگری فراوان و زیبا، مراکز خرید آن نیز بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد. در واقع یکی از مهم‌ترین اهداف مسافران برای سفر به این جزیره، گشت‌وگذار در بازارهای ارزان در کیش است. در طی سال‌های گذشته، بر تعداد مراکز خرید و بازارهای جزیره کیش افزوده و گردشگرانی که به دنبال خرید کالاهای ارزان هستند، باید به سراغ بازارهای محلی و برخی مراکز خرید که در ادامه به طور کامل توضیح داده می‌شوند، رفته و لذت خرید ارزان را تجربه کنند.

بازارهای ارزان در کیش

مراکز خرید و بازارهای زیادی در کیش وجود دارند که به نسبت دیگر مراکز موجود، قیمت کمتری دارند که در ادامه مهم‌ترین بازارهای ارزان در کیش معرفی خواهند شد؛

بازار عرب‌ها

یکی از بازارهای قدیمی جزیره، بازار عرب‌ها یا صفین بوده که جزو بازارهای ارزان در کیش به‌حساب می‌آید. اغلب فروشندگان حاضر در این بازار اغلب بومی‌های جزیره و عرب‌زبان هستند. این بازار، از معدود بازارهای قدیمی جزیره بوده که هنوز در حال فعالیت است. معماری بازار بر اساس هنر و معماری عرب بوده که می‌تواند توجه هر رهگذری را به خود جلب کند.

خرید اقساطی آپارتمان در کیش

بازار عرب‌ها، مساحت بسیار کوچکی داشته و تنها دارای 70 مغازه فعال است. یکی از دلایل محبوبیت این بازار در بین مردم جزیره و گردشگران، قیمت پایین اجناس است. از جمله اجناسی که می‌توان در این بازار تهیه کرد، شامل پوشاک، کیف و کفش، اسباب‌بازی‌های مختلف، لوازم بهداشتی و آرایشی و لوازم‌خانگی می‌شود.

  • آدرس بازار عرب‌ها: بلوار پیامبر، در نزدیکی بازار پارس خلیج

بازار شهر چین (بازار چینی‌ها)

از دیگر بازارهای ارزان در کیش می‌توان به بازار شهر چین اشاره کرد. این بازار دارای دو شعبه بوده که یکی از آن‌ها کوچک‌تر است. در زمان ورود به این بازار، حال و هوای چین کاملاً قابل‌لمس است زیرا تمامی فروشندگان این بازار، چینی هستند. گردشگرانی که به دنبال خرید لباس، شلوار و پارچه‌های باکیفیت هستند، بهتر است به مغازه‌های این بازار سری بزنند.

خرید واحد کلید نخورده در کیش

بسیاری از لباس‌هایی که در این بازار به فروش می‌رسد، بر اساس فرهنگ اصیل چینی بوده و مردمان کشور چین به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند. این لباس‌ها اغلب بلند بوده و رنگ‌بندی بسیار شاد و متنوعی دارند. از دیگر مغازه‌های موجود در این بازار، فروشگاه‌های کیف و کفش و فروش لوازم‌خانگی هستند. این محصولات نیز به نسبت سایر فروشگاه‌ها، قیمت کمتری داشته و گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده خریدهای خود را انجام دهند.

  • آدرس بازار شهر چین: بلوار مروارید، بالاتر از بازار مروارید

بازارهای ارزان در کیش: بازار زیتون

مرکز خرید زیتون با وجود معماری متفاوتی که دارد، از جمله زیباترین بازارهای ارزان در کیش محسوب می‌شود. مساحت بازار، 5 هزار و 200 متر بوده و دارای 96 غرفه تجاری و 12 غرفه اداری است. موقعیت مکانی بازار زیتون، به‌گونه‌ای است که در مرکز جزیره واقع شده و در اطراف آن هتل‌های فراوانی وجود دارد.

پیش فروش آپارتمان لاکچری در کیش

از دلایل محبوبیت بازار زیتون باید به تنوع زیاد اجناس و قیمت مناسب آن‌ها اشاره کرد. تعدادی از واحدهای تجاری این مجموعه به فروش عطر و ادکلن اختصاص دارد و انواع زیادی از این محصولات را به‌صورت اورجینال می‌توان در بازار زیتون یافت کرد. علاوه‌برآن در این بازار می‌توان انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی و غیره را با قیمتی کمتر از سایر مراکز خرید تهیه کرد.

  • آدرس بازار زیتون: بلوار ساحل، در نزدیکی بازارهای مرکزی تجاری کیش و هتل پارسیان

بازارهای ارزان در کیش: بازار مریم

بازار مریم یکی از بازارهای ارزان در کیش بوده که سبک معماری آن با سایر بازارها تفاوت بسیاری دارد. فروشگاه‌های این بازار با استفاده از چوب و در فضایی بازساخته شده‌اند. در واقع بازار مریم، نخستین بازار بدون سقف ایران بوده که در سال 1369 افتتاح گردید. فروشگاه‌ها ابعاد کوچکی دارند و تنها در حدود 60 واحد تجاری و فروشگاه در این بازار فعالیت می‌کند. باتوجه‌به معماری زیبا و جذاب این بازار، هرساله گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند.

پیش فروش ساختمان کیش

همچنین در اطراف بازار گل‌ها و گیاهان بسیاری قرار داشته که می‌تواند انرژی مثبت را برای بازدیدکنندگان به ارمغان آورد. با تمامی این گفته‌ها، از مهم‌ترین دلایل برای جذب گردشگر توسط بازار مریم، ارزان بودن اجناس در این بازار است. گردشگران می‌توانند انواع لباس، شلوار، کیف، کفش، روسری، شال و غیره را با قیمتی بسیار مناسب از این بازار تهیه کنند.

  • آدرس بازار مریم: خیابان سنایی

بازار ونوس

بازار ونوس در سال 1375 به‌عنوان یکی از بازارهای ارزان در کیش، افتتاح شده و دارای 310 واحد تجاری در دوطبقه است. در مرکز خرید، هر نوع کالایی یافت خواهد شد و در واقع گردشگران می‌توانند تنها با حضور در این بازار تمامی لیست خرید خود را تهیه کنند.

پروژه معتبر پیش خرید آپارتمان در کیش

البته اغلب فروشگاه‌های مرکز خرید ونوس، مخصوص لباس مجلسی زنانه است ولی انواع فروشگاه لباس کودک، اسباب‌بازی، لوازم‌خانگی و غیره نیز در آن یافت می‌شود. همچنین این مرکز خرید دارای رستوران و کافی‌شاپ و یک محوطه بازی برای کودکان است. فروشگاه‌ها اجناس خود را در بهترین کیفیت و با ارزان‌ترین قیمت ارائه می‌دهند. از جمله اجناس ارزان در بازار ونوس می‌توان به لوازم‌آرایش بهداشتی، انواع عطر و ادکلن‌ها، پوشاک اشاره کرد.

  • آدرس بازار ونوس: خیابان سنایی، نزدیک هتل ونوس

بازارهای ارزان در کیش: بازار پانیذ

از جمله دیگر بازارهای ارزان در کیش می‌توان به بازار پانیذ که در سال 1378 افتتاح گردید اشاره کرد. مساحت این بازار در حدود هزار مترمربع بوده و دارای دوطبقه ساختمان و 208 واحد تجاری است. در این بازار می‌توان انواع کالاهای موردنیاز نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم برقی و خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع شکلات و قهوه، مواد غذایی، کیف، کفش و دیگر وسایل دکوری را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمود.

شرایط خرید خانه در کیش

به‌طورکلی، طبقه اول مخصوص فروش پوشاک، لوازم‌خانگی و محصولات آرایشی و بهداشتی بوده و در طبقه دوم می‌توان انواع شکلات، قهوه و ساعت‌های برندهای مختلف را خریداری کرد. در بازار پانیذ به‌صورت دوره‌ای تخفیفات ویژه‌ای بر روی اجناس قرار گرفته که قیمت آن‌ها را حتی نسبت به قبل نیز کمتر و مناسب‌تر می‌کند.

  • آدرس بازار پانیذ: خیابان فردوسی، روبه‌روی هایپرمارکت کیش